מגזין בריאות

כיצד תוספי תזונה עוזרים להאריך את תוחלת החיים שלך

לא כל התוספים יעילים באותה מידה. ישנם כמה תוספי מזון שיכולים למעשה להזיק לבריאות שלך אם אתה נוטל אותם עם תוספי מזון אחרים. להלן סוגי התוספים הטובים ביותר שאתה צריך לשקול לקחת כדי לעזור לשפר את תוחלת החיים שלך.

חלק מהאנשים עלולים לחשוב שהם לא צריכים לקחת תוספים כלשהם כי יש להם את התזונה הנכונה ושגרת הפעילות הגופנית הנכונה, אבל זה לא נכון בכלל – במיוחד כשיש שינוי באורח החיים שלהם.

אם אתה כמוני, אולי אתה תוהה כיצד תוספי מזון עוזרים לך להאריך את חייך. אחד הגורמים המשמעותיים ביותר יהיה שהם מפצים על מיקרונוטריינטים שאולי לא נקבל מספיק מהם בתזונה שלנו.

תוספי מזון מסוימים עשויים גם לסייע במניעת הזדקנות ומחלות אחרות על ידי מתן תמיכה לכל הגוף כמו תמיכה נוגדת חמצון לנטרול רדיקלים חופשיים ולהילחם בהשפעות ההזדקנות. תוספי מזון יכולים אפילו לסייע במניעת סרטן בשל תכונותיהם המחזקות את מערכת החיסון.

השימוש בתוספים נמצא במגמת עלייה

שכן נמצא שאנשים רבים מפספסים רכיבים תזונתיים חשובים לחיים בריאים מכיוון שהם לא מקבלים מספיק אותם במזון שלהם.

אני מאמין בכוחם של תוספי מזון ובפוטנציאל שלהם לעזור לך לחיות זמן רב יותר. הם לא רק לשיפור איכות חייך אלא גם להארכתם.

בעוד שמומחים אומרים שלוויטמינים, מינרלים ותוספי מזון אחרים אין השפעה רבה על תוחלת החיים, אני לא מסכים. ראיתי אנשים חיים יותר כשהם נוטלים אותם באופן קבוע. דרוש מחקר נוסף כדי להוכיח את יעילותם, אבל אני משוכנע מאוד שהם יכולים לעזור לך לחיות חיים בריאים יותר על ידי מאבק במחלות והזדקנות בקצב איטי יותר.

תעשיית הבריאות פורחת עם כל מיני תוספי מזון חדשים שיוצאים מדי יום

ישנם סוגים שונים הנותנים מענה לצרכים שונים כי כל אחד הוא ייחודי במה שהוא צריך כדי להיות בריא…

אנשים מחפשים כל הזמן דרכים לשפר את בריאותם. הם מוכנים לשלם עבור תוספי מזון שמבטיחים לעזור להם להישאר בריאים, אבל חשוב לדעת שלא כל תוסף בטוח.

מחקר שנערך לאחרונה הראה שלמשתמשים במולטי ויטמינים היה סיכון נמוך ב-6% לתמותה במהלך תקופת המחקר. תוספים מסוימים עשויים לעזור לך לחיות זמן רב יותר אם אתה נוטל אותם באופן קבוע. אבל אנשים צריכים לעשות את המחקר שלהם לפני שהם קונים משהו באינטרנט או בחנויות.

תפקידם של תוספי מזון בחיי היומיום שלנו הופך להיות מכריע יותר

אמנם אי אפשר לקבל 100 אחוז מהחומרים שהגוף שלנו זקוק לו באופן טבעי דרך המזון שלנו, אבל תוספי מזון הם שם כדי לגשר על הפער.

1. מהם תוספי מזון?

2. תפקיד התוספים בחיי היומיום

3. שימוש במארזים לסוגים שונים של אנשים

הגוף שלנו מורכב מחומרים שונים שעוזרים לגופנו לגדול ולתפקד. חומרים אלו נמצאים במזון שאנו אוכלים, אך לפעמים זה לא מספיק. כאשר גופנו אינו יכול לקבל חומרים אלו דרך המזון שלנו, עלינו להשלים אותם על ידי נטילת תוספי מזון.

במציאות ובעולם בו אנו חיים כמעט בלתי אפשרי לקבל 100 אחוז מהחומרים

שהגוף שלנו זקוק לו באופן טבעי דרך האוכל שלנו. על מנת לפצות על כך, לעיתים קרובות נוטלים תוספי מזון מסיבות שונות כמו שינה טובה יותר, אנרגיה מוגברת, פיתוח גוף וניהול משקל.

סוגי התוספים הנפוצים ביותר כוללים ויטמינים, מינרלים, עשבי תיבול וחלבונים. ניתן לחלק את התוספים לתוספי מזון ללא מרשם ולתרופות מרשם. תוספי תזונה מגיעים במגוון רחב של נקודות מחיר החל מכמה דולרים ועד אלפי דולרים לחודש בהתאם למרכיביהם ואיכותם.

העניין של הצרכנים בתוספי ויטמינים גדל בהתמדה בעשור האחרון, ובמקביל מספר האנשים הרואים עצמם בקיאים בתוספי תזונה ירד באופן משמעותי מאז 2012 על פי תוצאות הסקר של מרכז המחקר Pew.

לעוד מאמרים באותו נושא
מה זה טופו

טופו הוא מזון רב תכליתי שניתן להכין בדרכים שונות. הוא מורכב מפולי סויה שנטחנים לעיסה ומעורבבים עם מים, ולאחר מכן נקרש עם סידן גופרתי, מגנזיום