מגזין בריאות

טיפולים מובילים להפחתת כאבים

עיסוי יכול להיות טיפול טוב להפחתת כאב.

עיסוי הוא בין הטיפולים הטובים ביותר להפחתת חרדה ומתח, שיפור מצב הרוח והפגת מתח בשרירים. הוא מומלץ לעתים קרובות כטיפול לשיכוך כאבים.

עם ההתקדמות הטכנולוגית המודרנית, העיסוי נעשה אפילו טוב יותר עם שימוש בכלים שונים כגון מכשירי עיסוי עצמי ומחממי אינפרא אדום.

עיסוי נחשב כבר זמן רב לטיפול המועדף להפחתת כאב

כיום, הוא עדיין פופולרי מאוד בקרב הסובלים מכאבים.

המכון הלאומי לבריאות בארה"ב (NIH) ממליץ על עיסוי כאחת הדרכים הטובות ביותר לטיפול בכאבי גב וצוואר, כמו גם כאבי ראש ומתח.

כמו כן, הוכח כי הוא מונע מצבים כמו דלקת פרקים ואוסטאופורוזיס, מקל על מתחים ומשפר את תפקוד מערכת החיסון.

טיפול בעיסוי יכול להועיל מאוד למי שסובל מכאבים כרוניים, כגון אלו הסובלים מפיברומיאלגיה או פגיעות בחוט השדרה.

טיפול בעיסוי הוא דרך מצוינת להפחית כאב

עם זאת, זה בדרך כלל לא נגיש עבור אלה שאינם יכולים להרשות לעצמם להוציא כסף על זה. זה המקום שבו בינה מלאכותית יכולה להיכנס לתמונה על ידי יצירת גרסה דיגיטלית שלה שניתן לגשת אליה בעלות נמוכה או ללא עלות.

המטרה של טכנולוגיה זו תהיה לספק גישה נוחה לטיפולי עיסוי כך שיותר אנשים יוכלו להקל על הכאב שלהם ולחוות הקלה.

עיסוי היה חלק מתרבויות רבות במשך עידנים וידוע כבעל סגולות מרפא. זוהי דרך בטוחה וטבעית עבור אנשים להקל על כאב. עם זאת, בארה"ב זה נחשב מותרות ולעתים קרובות לא נגיש למעמד הפועלים.

מאמר זה דן כיצד ניתן להשתמש בעיסוי כשירות טיפול נגיש בקהילות הנאבקות בכאב כרוני.

עיסוי הוא טיפול יעיל לכאבים כרוניים. זה קיים מאז ימי קדם וראינו אותו בצורות ובשמות שונים כמו עיסוי שוודי, שיאצו ואקופרסורה.

ככל שאנו הופכים מודעים יותר לבריאות ומאמצים שיטות בריאות יותר מאי פעם, עיסוי הופך לצורת ריפוי פופולרית עם עלייה משוערת של פי 3 בשימוש מ-1990 עד 2013. מחקר זה סקר 1,000 אנשים מארה"ב שהזדהו עם כאב כרוני.

כמה מהסיבות הנפוצות ביותר שדווחו על ידי מטופלים לשימוש בעיסוי

הן להקלת מתח או כאב בשרירים, ניהול רמות מתח, שיפור איכות ומשך השינה, שיפור מצב הרוח והרווחה, הפחתת כאב/אי נוחות/מתח במהלך פעילויות חיי היומיום (ADLs) ), להפחית כאב במהלך ההריון.

למי שסובל מכאבים כרוניים, טיפול בעיסוי הוא אפשרות הטיפול היעילה ביותר. זה מספק הקלה ועוזר לשמור על הבריאות הכללית והרווחה של המטופל.

הרבה אנשים בחברה כיום מתמודדים עם כאב כרוני על בסיס יומיומי. לאנשים אלה אין לעתים קרובות גישה לטיפול וטיפולים איכותיים, שעלולים להיות יקרים וקשים להשגה. הטרנד הפופולרי של טיפול בעיסוי לכך הלך וגדל עם השנים, אבל יש עוד דרך ארוכה לפני שהוא יהיה נגיש עבור האנשים האלה שזקוקים לו כל כך נואשות.

מטפלים בעיסוי עובדים עם מטופלים אחד על אחד. הם משתמשים בטכניקות של עיסוי רקמות עמוק כדי לשחרר שרירים תפוסים ולהקל על הלחץ על העצמות והמפרקים תוך הסתמכות על הידע שלהם באנטומיה, קבוצות שרירים, נקודות אקופרסורה וכו'.

טכניקת אלכסנדר קיימת מאז סוף המאה ה-19

זהו סוג של פיזיותרפיה המשמשת כדי לעזור לאנשים עם בעיות כמו כאב, מתח ומתח.

שיטת אלכסנדר מתמקדת בשחרור הגוף מהתכווצויות כואבות על ידי שימוש בתנועות איטיות וקצובות. על ידי התמקדות במה שאתה לא יכול לעשות, אתה יכול להשיג יותר ממה שחשבת שאפשר.

שיטה מתמקדת גם בסיוע ללקוחות ללמוד כיצד לעבור את החיים ללא כאב או פציעה – הן פיזית והן רגשית – בכך ללמד אותם כיצד להרגיש בטוחים יותר בתנועתם.

טיפול בעיסוי הינו טיפול מרגיע ותרפי למגוון מחלות. זה נהוג כבר אלפי שנים. אבל לאחרונה זה הפך פופולרי עם העלייה בפופולריות של בריאות ואיכות חיים.

הסיבה לכך היא שהוא מסוגל לשפר את מצב הרוח שלך, להעלות את רמות האנרגיה שלך, להרפות את השרירים ולהפחית את רמות הלחץ.

ניתן לבצע עיסויים רפואיים בבית או על ידי מטפל מקצועי בקליניקה. במרפאה תהיו בטוחים שהם מתרגלים נהלים רפואיים סטנדרטיים העומדים בתקנות ובסטנדרטים האתיים של הממשלה.

לעוד מאמרים באותו נושא
עיסוי באבנים חמות מה כדאי לדעת?

הוא סוג של עיסוי בו המעסה משתמש באבנים חלקות ומחוממות כדי להפעיל לחץ על אזורים ספציפיים בגוף. נועד להרפיית שרירים תפוסים ולהפחתת כאב. זה יכול